Partnerschappen en advertenties


 

Contact voor partnerschappen en advertenties:

 

Hoofdredacteur / uitgever Jan Bom
T +31(0)294-255719
M +31(0)6-27153000
E editor@p-plus.nl

 

 

 

 

 

 

 

 

 Wat is er bijzonder aan P+?

 

De redactie van P+ People Planet Profit maakt bijna wekelijks een uniek digitaal magazine: een P+ Special. Twee maal per jaar worden deze Specials gebundeld en gedrukt tot prachtige boeken die duurzame markten verkennen en de mensen presenteert die hieraan leiding geven. Wij helpen onze partners, bedrijven en organisaties en onderwijsinstellingen, om hun unieke verhaal te presenteren, in woord en beeld.

 

 Samen maken wij een mediaplan

 

Het mediaplatform voor duurzaamheid P+ bestaat al 20 jaar. We kunnen op een schat aan ervaring bogen. P+ is een tijdschrift, een website en een wekelijks eZine, dat vooroploopt in het signaleren van belangrijke duurzame ontwikkelingen. P+ werkt met partners aan het ‘tastbaar’ maken van duurzaamheid, het vastleggen van mijlpalen die zijn bereikt. De redactie van P+ kent tal van specialisten; van ‘internationale samenwerking’ tot ‘inclusieve samenleving’.

 

 Wat biedt een mediaplan van P+?

 

Onze senior kwaliteitsjournalisten onderzoeken en beschrijven een thema dat wij samen met onze partnerorganisatie bepalen. Het eerste resultaat is een digitale P+ Special van minimaal 2 pagina’s, met eigen cover. Onze Specials worden alom geprezen door de hoge kwaliteit van de inhoud, maar ook door de kwaliteit van fotografie, illustraties en vormgeving.

Een P+ Special wordt ondersteund door een nieuwsbericht op de website van P+. Dit bericht en de P+ Special zijn bovendien het exclusieve onderwerp van ons wekelijkse eZine, dat op zondag wordt verstuurd. Ook ondersteunen wij de P+ Special met berichten via sociale media zoals onze netwerken op LinkedIn, Facebook en Twitter.

Partners mogen vrij gebruik maken van de kopij en de PDF op eigen website plaatsen of naar eigen relatiebestanden doorsturen.

Ten slotte wordt deze P+ Special gebundeld met andere producties in een gedrukt P+ Marktboek. Partners krijgen een deel van de oplage voor eigen verspreiding onder relaties en klanten. Uit lezersonderzoek weten we dat P+ graag wordt doorgegeven. Daarom voelt deze uitgave aan als een relatiegeschenk.

Door dit brede mediaplan is het bereik van een P+ Special erg interessant. Conservatief gerekend bereikt u minimaal 20 duizend belangstellenden. Uw logo komt uiteraard op de website en in het gedrukte magazine te staan.

 

 Kan dit basispakket worden uitgebreid?

 

Heel graag. Onze ervaring is dat wij in een uitgebreidere productie inhoudelijk meer diepgang kunnen aanbrengen en meer aspecten kunnen belichten. We adviseren dan ook partner te worden voor 4 pagina’s minimaal. We komen graag persoonlijk langs om extra wensen te bespreken en een speciaal op maat gemaakt aanbod te doen. Ook kunnen we uiteraard meerdere Specials per jaar maken. Elke Special kunnen we zo plannen, dat deze samenvalt met een datum waarop bijvoorbeeld een evenement staat gepland, of een plan of actie bekend wordt gemaakt.

 

 Kan ik ook adverteren?

 

Dat kan zeker, zowel in de wekelijkse e-zine, in de digitale P+ Specials als in de bundeling van deze Specials tot fraaie boekachtige tijdschriften. Het totale bereik van onze media-uitingen schiet over de 20 duizend geïnteresseerden heen. Meer dan de helft is werkzaam in het bedrijfsleven, de overige lezers zijn gelijk verspreid over de overheid, hoger onderwijs en maatschappelijke organisaties. Ook heeft meer dan de helft van de lezers van P+ wetenschappelijk en hoger onderwijs gevolgd.