Skip to main content
P+ Logo
Best Practices voor een duurzame toekomst
12 juni 2005

Last Call: Laatste plaatsen voor P+ conferentie dinsdag

P+ biedt deze unieke combinatie aan sprekers eenmalig aan. Tal van journalisten hebben zich al aangemeld. Wat P+@ Work nog meer bijzonder maakt: het is geen passieve bijeenkomst met een praatje en een plaatje. De topsprekers gaan in op praktische vragen van de congresgangers. Dit is voor ondernemers of organisaties met een product of dienst met gezondheidskenmerken een kans die anders alleen is weggelegd voor grote internationale bedrijven, die zich een individueel consult met Pine of Ray kunnen veroorloven. Niet overtuigd? Lees de uitgebreide download-pagina met artikelen en interviews met Joseph Pine op de website van P+. Niet alleen het eerder op deze nieuwspagina geciteerd stuk, waarin Pine oproept: 'Stop Advertising'. Maar ook een verhandeling over de Me-Me-Me Generation, die zich ontpopt tot de Real-Real-Real Generation. Een artikel over Good Old Shakespeare ook, over het belang van echt zijn. "This above all,—to thine own self be true; And it must follow, as the night the day, Thou canst not then be false to any man." Pine stelde daarnaast een overzicht van ervaringen samen van bezoekers aan de groeiende ervaringsindustrie. Dit alles als opmaat voor zijn nieuwste boek over 'Authenticity'. Het is het vervolg op de 'The Experience Marketing', dat in de reclamewereld soms maar liever geheim wordt gehouden. Ook al is beleveningsmarketing zeer effectief, het gaat ten koste van het budget tv- en radioreclame. Ook daarover op dit congres nieuwe feiten. Keren de 1,5 miljoen bewuste consumenten in Nederland zich definitief af van al die mensen die op de STER al vallend en struikelend en verongelukkend moeten zorgen voor een grotere naamsbekendheid? P+@Work presenteert dinsdag landelijke onderzoeksgegevens. P+ Webtip: Laatste kaarten P+@Work
Wil je ook onze gedrukte Marktboeken over een duurzame toekomst ontvangen?
Abonneer je dan hier