Skip to main content
P+ Logo
Best Practices voor een duurzame toekomst
06 februari 2009

Curb spuit straten schoon met reclameboodschap

Het idee van Anthony Ganjou is net zo briljant als de uitwerking simpel is. Wat heb je nodig voor een reclameboodschap over Kia, een van de klanten van Curb? Een stencil, waarin de boodschap is uitgespaard. Een stevige hogedrukspuit. Verzameld hemelwater. Curb noemt zich dan ook een “clean advertiser” en daar valt niets op af te dingen.Ook de zogenaamde “logrow” advertenties zijn inventief. De reclamemakers gebruiken daarvoor hoge kwaliteitssoorten grassen, die in de vorm van een logo groeien. Bedenker Ganjou: "Voor Nike hebben in opdracht grasuitsnedes van het logo gemaakt. Voor Innocent Drinks hebben we zelf voorbeelden gemaakt. “Perfect voor buitenactiviteiten”, volgens Ganjou van Curb. "Maar de uitsnedes blijven ook in kantoren vele weken goed. Af en toe wat water geven." En ook het strand biedt mogelijkheden. Curb bouwde prachtige zandkastelen met daarop het logo van VW. En in de sneeuw drukten ze vele stempels. "Zal ik jullie P+ Logo ook eens maken? Prachtige vierkante vorm om iets mee te doen."P+ webtip: Curb

Wil je ook onze gedrukte Marktboeken over een duurzame toekomst ontvangen?
Abonneer je dan hier