Skip to main content
P+ Logo
Best Practices voor een duurzame toekomst
09 april 2009

Preface: Meer dan 3 miljoen duurzame webbezoeken

Preface is de eerste advertentiebemiddelaar met een bundeling van websites op duurzaamheidsgebied. Nog niet eens alle websites worden gebundeld: de duurzame vacaturebank bijvoorbeeld ontbreekt. SenterNovem bereikte vorig jaar 1,149,665 bezoekers, deels voor duurzame onderwerpen. Een tijdschrift als Ode is wel aangesloten, maar De Kleine Aarde weer niet. Dagblad Trouw heeft voor het groene deel op het web ook eigen acquisitie. Wanneer dan ook nog eens alle websites van alle duurzame aanbieders van producten en diensten worden meegeteld, is het getal van 3 miljoen webbezoeken per jaar eerder aan de lage, dan aan de hoge kant.

Preface is een onafhankelijk acquisitiebureau en exploiteert zelf geen websites. Tot de adverteerders behoren onder meer ASN Bank, Eneco, Nuon, Unilever, Triodos Bank en Delta Lloyd.P+ webtip: Preface

Wil je ook onze gedrukte Marktboeken over een duurzame toekomst ontvangen?
Abonneer je dan hier