Skip to main content
P+ Logo
Best Practices voor een duurzame toekomst
14 mei 2009

Jong talent gaat stoeien met MVO

Wie staat centraal op het MVO Young Talent Event? Jij. Want alleen jij kan beslissen of je nu een workshop over kabelgoten uit zetmeel wilt bezoeken. Marketing van duurzaam ondernemen. Verankering van duurzaamheid in ambtelijke organisaties. Of een van de andere workshops die op de website staan vermeld. Lekker freewheelen van een workshop naar een sprekershoek - want de zeepkistmethode uit Londen werk nog prima! - is natuurlijk ook mogelijk.

Saai of langdradig wordt het in ieder geval beslist niet. Immers, inspiratie doe je toch ook in een flits op? De duur van al de werk- en presentatievormen is bewust kort gehouden: gemiddeld een half uur. En voor het uitgebreide programma (zie wederom de website) ben je als jong MVO talent deze keer wel bijzonder goedkoop uit: slechts 25 euro. Dat lage bedrag kan alleen omdat ondernemingen een steentje hebben bijgedragen. Omdat mensen onder meer gratis workshops geven. En omdat er een subsidie door het GO! Project is gegeven. Dus, kom op: pluk die dag!

Wie kan je zoal verwachten? Natuurlijk T-Mobile, TNT en BMC. Om over InterfaceFlor, De Kleine Aarde en zo'n twintig andere bedrijven of instellingen maar te zwijgen. Samen streven ze er naar maar liefst vijftig activiteiten te verzorgen. Want zeg nou zelf: met zo'n keur van activiteiten moet het toch niet moeilijk zijn je te laten inspireren...? Wie meer wil weten over de dag, kan natuurlijk altijd even bij initiatiefnemer dr. Jan Jonker van de Nijmegen School of Management informeren.

P+ webtip:
Young MVO Talent Event

Wil je ook onze gedrukte Marktboeken over een duurzame toekomst ontvangen?
Abonneer je dan hier