Skip to main content
P+ Logo
Best Practices voor een duurzame toekomst
21 augustus 2009

Vodafone World of Difference: prijs van een jaar

Dit jaar zijn één van de volgende banen te winnen:
. Brand Manager bij dance4life in Zuid-Afrika
. PR & Event manager bij Right To Play in Thailand
. Plan Live! Manager voor Plan Nederland in Laos
. Allround Webspecialist voor het Nederlandse Rode Kruis in Kenia

Belangstellenden kunen ook zelf een project aandragen met betrekking tot het goede doel van hun dromen. Op het moment van inschrijving moet het goede doel akkoord zijn gegaan met deelname en de garantie geven dat de deelnemer een jaar lang een project kan uitvoeren.

Op Hyves kunnen belangstellenden zich via een inschrijfformulier aanmelden voor één van deze vijf World of Difference-banen. MTV Networks zendt gedurende de aanmeldingsprocedure commercials uit over World of Difference. In de laatste vier weken van de inschrijfperiode wordt op MTV dagelijks aandacht besteedt aan de inschrijvers per project die op die dag de meeste stemmen op Hyves hebben ontvangen.

Vodafone schrijft: “Om ervoor te zorgen dat je meer kans maakt om te winnen, is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk stemmen krijgt. Dus spoor je vrienden en familie aan om jou te steunen via Hyves. Per baan gaan er vijf kandidaten door naar de finale, waarbij je CV, referentie, uitgebreide motivatie voor inschrijving en aantal stemmen bepalend zijn. De twee mensen per project die het meeste aantal stemmen hebben verzameld, gaan direct door naar de finaleronde. De overige drie kandidaten worden op basis van de aangeleverde informatie gekozen door de World of Difference Committee. Uiteindelijk kiest de vakjury per goed doel de winnaar. Tijdens de spetterende finale op 8 oktover bij MTV worden deze vijf winnaars bekend gemaakt.”

P+ webtip: World of Difference

Wil je ook onze gedrukte Marktboeken over een duurzame toekomst ontvangen?
Abonneer je dan hier