Skip to main content
P+ Logo
Best Practices voor een duurzame toekomst
28 februari 2010

Wat mist u als geen abonnee bent op P+?

+ Waarom weten de makers van mobieltjes niet waar ze hun grondstoffen vandaan halen? + Waarom houdt Bas Consultancy in tijden van kredietcrisis een ex-gedetineerde in dienst? + Hoe loste een PUM-expert het mysterie van de bananenboorders op? + Hoe kun je voordeel hebben aan transparantie zonder je concurrenten wijzer te maken? + Hoe bouw ik een MVO-community op internet? + Waarom vertelde L Oreal niet meteen dat ze niet meer aan dierproeven deden toen The Bodyshop werd gekocht? + Wat gebeurde er met de CO2-handel na de milieuconferentie in Kopenhagen? + Hoe kan een overheid om FSC-hout vragen in aanbestedingen, en toch voldoen aan Europese voorschriften die verbieden een keurmerk te noemen? + Hoe kan ik in een nacht doorbrengen in het mooiste Earthship op aarde, in de woestijn van New Mexico? + De columns van Willem Lageweg en Marleen Janssen Groesbeek + De cartoons van Erik Kriek, Pieter Geenen en de Denen Wulff en Morgenthaler. + Het verslag van de laatste bijeenkomst van P+ Live@Night met Wouter van Dieren. En nog veel meer praktijktips en producten voor concerns, voor mkb-ers en voor duurzame consumenten!P+ webtip: Abonneer op P+

Wil je ook onze gedrukte Marktboeken over een duurzame toekomst ontvangen?
Abonneer je dan hier